Onze passie voor uw koffie

Met passie en toewijding werken we aan een duurzaam succes van onze klanten met hun eigen merk koffie. Belangrijke pijlers voor dit succes zijn naar onze overtuiging consumentenloyaliteit, marktaandeel, winstgevendheid en duurzaam ondernemen.

Onze passie voor uw koffie

Uw succes

Met onze koffie leveren we graag een strategische bijdrage aan het succes van onze klanten. Met oplossingen en advies op maat, altijd op basis van de laatste inzichten in de categorie en de doelgroep. Als grondlegger van UTZ Certified leveren wij alleen duurzame koffie. Onze belangrijkste productsegmenten zijn gebrande en gemalen koffie, koffiepads en hele bonen.

Ahold koffiemerken

Een duurzame relatie

Ahold Coffee Company is de koffiebrander van Ahold. Maar we produceren ook eigen merk koffie voor andere retailers en groothandelsbedrijven in Europa. Wij zijn graag een toegewijde partner, gericht op een langdurige samenwerking. Transparantie en vertrouwen staan hierbij centraal.

Twee medewerkers overleggen

Advies voor succes

Met onze kennis van de gehele keten begrijpen wij wat van belang is voor onze partners en hun klanten. Door continu onderzoek beschikken we over de laatste informatie. Informatie, waarmee we onze partners, kunnen adviseren over alle aspecten relevant voor het succes van hun eigen merk koffie en hun gehele koffiecategorie.

Medewerkers geven advies in de winkel

Consistente kwaliteit

Het ontwikkelen van de juiste kwaliteit is de basis voor succes. Maar het waarborgen van de juiste kwaliteit dag in dag uit is minstens zo belangrijk. Ahold Coffee Company bewaakt de kwaliteit gedurende het gehele productieproces, van groene koffie tot aan uw eindproduct. Samen met ons ervaren cupping team en klanten controleren we voortdurend de kwaliteit van onze koffie om ervoor te zorgen dat iedere kop aan de verwachtingen voldoet.

Koffieproevers aan het werk

Investeren in vernieuwing

Vernieuwen en continu verbeteren zijn cruciaal om samen met onze klanten aan een sterke positie te bouwen. Dit betekent dat we constant investeren om in te spelen op de steeds veranderende behoeften van de consument.

Een mooi voorbeeld van vernieuwing is de ontwikkeling en introductie van ‘UTZ Certified’ in samenwerking met koffieboeren. Nu één van 's werelds meest succesvolle duurzaamheidsprogramma's, met volledige traceerbaarheid van plantage tot kopje koffie. En onmiddellijk na de lancering van koffiepads introduceerden we het eigen merk koffiepads. De volgende vernieuwingen? Die komen er snel aan!